Direct email marketing

Direct email marketing

Direct email marketing sau comunicarea directa prin email. Un instrument de marketing folosit de majoritatea companiilor, indiferent de domeniul de activitate. Compania ta face DEM (direct email marketing) sau spam? Diferenta dintre cele doua este cat se poate de simpla. Daca faci spam raspunsurile pe care le primesti sunt sub 1%(in cazuri fericite), deseori de la clienti care nu sunt in target pentru tine sau nu au inteles bine ce oferi. Un plan de newsletter eficient pleaca de la o baza de date de calitate, cu contacte opt in din companii in target pentru compania ta; daca mai mult de jumatate din adresele de email din baza ta de date incep cu office, info sau secretariat este posibil sa irosesti energie si resurse. Newsletterul este incununarea succesului unui proiect de marketing nu inceputul acestuia. Inainte sa te gandesti la newsletter trebuie sa definesti bine bazele de date cu clienti actuali si clienti potentiali si sa comunici diferit intre aceste categorii iar pentru a avea aceste baze de date ai nevoie de un plan de marketing care sa includa acest obiectiv. Vrei sa te ajutam noi ?